Är det bara jag..

Som alltid ser ut såhär efter jag tvättat håret?


Det är tovigt som fan och ibland krävs det även balsam spray för att kunna reda ut det. Idag gick de relativt lätt och borsta det, men de krävdes ändå att borsta hårt och slita för och få det fixat igen… Ni ser ju själv skillnaden på sista bilden nere till höger. Där är ena sidan klar. Håret blir riktigt platt på sidan som är borstad.. 

Har du oxå problem med tovigt hår efter dusch? Dock är mitt hår inte klippt hos en frisör sen augusti -15 😢 Har bara toppat det hemma själv. Dock med mindre bra resultat. Men fick bort  mycket slitet. 

Berätta om du har eller har haft samma problem 😘

6 thoughts on “Är det bara jag..

  1. Har samma problem! Därför har jag slutat använda balsam i duschen och använder enbart Revlon uniq-one som jag sprayar i efteråt innan jag borstar håret med en bredtandad kam, INTE hårborste!
    Nu är det aldrig några problem och håret är såå mjukt och lent!

    Like

  2. Köp wet brush från HH Simonsen!! Finns på tex lyko. Den räddade mitt hår, brukar också vara väldigt trasslig när jag kommer ut från duschen och få stå och slita i det med kam och borste. Men den borsten bara glider igenom håret, är typ magisk eller något 🙂

    Like

Leave a comment