Vilket slit för så lite! 

Inatt (ja klockan va över 1 när vi började) har vi kämpat med att få våran gopro kamera och connecta med mobilerna


Våran plan är att vi ska ha med den imorn och filma när vi badar i poolen hos svärisarna. Och jag lyckades connecta direkt, men D’s mobil hade glömt wifi lösenordet och vi kom inte på va det va. I min telefon låg de kvar sen sist vi använde oss av den. 

Så vi fick komma på hur man nollar wifi och sen koppla på de igen och välja nytt lösenord. Det tog mer än en timma innan vi hade kopplat den med hans telefon. Och då va de min tur. Då skulle jag koppla den återigen. För den försvann ju från min när han nollade wifi’t.. 😕 gah

Men efter mycket om och men så funkar den nu på bådas telefoner. Och varför vi vill koppla den där är för att man kan välja ut specifika bilder ur filmen sen. Och det blir alltid så roliga foton av de ^^ 

Men vi måste köpa en selfiepinne till den imorn. Våran gamla gick och dog för ett tag sen. Den va helt slut och bara rasade isär när vi rörde den. 😖😢 Men vi ska ändå till netonnet imorn och köpa presenten till pappan i hushållet så kan passa på då 😘 Göra två flugor på smällen så att säga 😂

Funderar på och ladda batterierna i den vanliga filmkameran med så jag kan filma lite. Det uppskattar ni va? Var ju ett tag sen sist! 

Ha det bäst så hörs vi snart igen, ögonen går i kors på mig! Inte konstigt 02:39.. 😱

Leave a comment