Känslan när man inser 

Att man har tappat all ork även om man tror att det inte påverkat mig med alla dödsfall. 

Igår gick de upp ett ljus för mig. Jag insåg att jag har tappat all ork sen min morbror och gudfar har gått bort. Speciellt min morbror. 

Kollade på vårat hem igår och insåg att de har förfallit nåt djävulskt sen allt skedde. Jag har inte orkat nånting. Jag har bara gjort allt som är roligt. 

Men idag tog jag tag i livet igen. 

Och städade hela lägenheten så nu är det ett hem igen. 😀  jag hittade en diskbänk i köket  och golv i sovrummet! Bara det va en höjdare! Och när jag ändå fick orken tog jag tag i allt här hemma. 

På torsdag åker jag uppåt och ska få vara lite med mamma och familjen ❤️ ska bli gött och bara få va med mamsen, 😻 jag förstår inte hur jag ska kunna överleva den dagen hon dör! 😢 men de blir en senare fråga, något jag helst önskar aldrig händer!  

Nu sitter jag totalt slut i soffan Och ser på tv, känner jag skulle somna om jag lägger mig ner.. 
Blev visst bara massa babbel. Men men..

På återseende!

Leave a comment