Mitt gamla flickrum. 

Befinner mig hos mamma över helgen

Det känns förbannat konstigt och sova här,mitt hem är i Helsingborg och ingen annanstans. Mitt hjärta kommer alltid att vara i marks kommun,det är här jag har lärt mig allting och fått världens bästa uppväxt. Kärleksfull och alldeles underbar! 

Men att ligga i mammas dubbelsäng med mamma på ena sidan och jag på andra känns helt klart konstigt. Ingen D vid sidan om,inga katter som ligger nära och spinner mig rakt in i örat. Vilket är sövande och jag kan knappt somna om det inte finns där.. 

Ni tycker säkert det är konstigt att vi delar säng när jag är här själv? Svaret på den frågan är,ligga i dubbelsäng jämte mamma eller sova på soffan? De valet är inte svårt alls för mig. Och jag och min mamma är så nära så vi kan ligga här och babbla och diskutera saker och ting. 😌 

Jag är här tills måndag och då åker mamma med tillbaka till Helsingborg och tillbringar några dagar där tillsammans med oss. ❤️ ska bli riktigt skoj och få vara med henne i en hel vecka. 😀 man träffas ju tyvärr väldigt sällan sen jag flyttade. Vilket jag kan ha dåligt samvete över, men samtidigt så trivs jag så sjukt bra i Helsingborg så jag vill inte lämna mitt hem där. Men vad framtiden utvisar och vart man bor då  vet man aldrig. 🙃 det blir en senare fråga. Om det ens händer nåt alls. ^^

Jag borde egentligen inte ligga här och blogga,jag borde sova! Klockan är 01.51 och vi ska till ullared imorn med två andra. 🙂 och vi ska åka senast 10. Och jag som är segast ever på att vakna och som egentligen behöver runt en 10 timmar för att fungera en hel dag.. Men de är en annan historia ^^ 

Så jag säger godnatt med en underbar bild jag tog i morse innan bussen kom. 😻

På återseende! 

  

2 thoughts on “Mitt gamla flickrum. 

Leave a Reply

