Vilken start på 2016..

Som jag nämnde några inlägg längre ner fick vi tråkigt besked i förra veckan om att min morbror hade dött. 

Idag kom nästa! 

Min gudfar hade somnat in inatt efter lång tids sjukdom. Alzheimer och cancer tog honom! 

Fuck cancer!! 

Det känns dock bättre när en äldre människa som har lidit sista tiden får chansen att checka in. Jag sörjer självklart honom,men inte alls på samma sätt som min morbror. Det var bara bra att han slipper lida mer och kan få springa smärtfri där uppe bland molnen istället. Och få träffa alla som gått före honom. 

Men nu hoppas jag verkligen att det räcker med dödsfall! Men dom säger ju att det är tre som dör man känner på raken. Jag hoppas de är bluff och båg och hoppas verkligen att det räcker nu. Jag orkar inte med fler dödsfall.. Det är tufft nog att ha två begravningar att behöva gå på nu inom kort tid. 

Troligen är den ena redan nästa helg. Så lika bra och börja leta upp svarta kläder och ha.. 

Jävla sjukdomar som ska förstöra! 

Jag känner mig helt upp i varv i skallen men samtidigt är jag helt tom. Vet inte vad jag ska säga eller göra.. 

  

One thought on “Vilken start på 2016..

Leave a comment