Känslan som uppstår!!😱

När man inser att man glömt sin powerbank hemma och batteriet signalerar att det är endast 10% kvar! 😭😱


Som idag, mitt batteri på mobilen mår inte sådär superbra jämt. Jag tar av den från laddaren och ca 3-5 timmar senare brukar den klaga på att det bara är 20% kvar och japp, det är mitt eget fel..när jag äter frukost kollar jag alltid på Youtube via Chrome Cast  och sen spelar jag massvis på telefonen under dagen. Just nu är jag fast i harpan 😉 spelas flitigt! X antal gånger / timmar per dag. ^^ Och jag pratar alltid minst en 2-3 timmar i telefon med.. Oopps, sliter nog rätt bra på mitt batteri ändå 😂

Och idag visste jag att batteriet va dåligt redan 20 min innan jag skulle åka och hämta D på jobbet. Men tänkte ladda när jag åkte. Går till bilen, sätter mig, startar pokémon som vanligt så jag kan ta stoppet vid hans jobb. Även det precis utanför oss. (Brukar ta de när jag ändå åker iväg). Kommer till hans jobb och inser när jag står där att telefonen varnar att det bara är 10% kvar!!😱😭 Tänkte då sätta den i bilen eftersom jag glömt powerbanken hemma. Tänkte att D kanske har en i sin väska. Men inte idag! 😢 Och sladden som legat i bilen nästan sen vi fick den va borta den med.. 😱 Så inte en chans att ladda telefonen fanns. Bara för mig att inse att använda telefonen är lönlöst innan jag kommer hem igen. 

Och vi som skulle runt Väla och handla till Greta , de kändes ju skit, så la telefonen mellan sätena när vi gick in i affärer. Kan jag inte använda den kan den likväl ligga där och skämmas 😉😂

När jag sen äntligen kommer hem, hade då 3% kvar så ringer min BFF  på videochatt. Snacka paniken, svara och säga att jag måste hitta en powerbank och sladd fortast möjligt innan den dör helt. Blev att jag hade 2 ynka % kvar när laddaren sattes i! Puh! 😅 snacka i-lands problem?! Som dessutom fick ett helt eget inlägg här på bloggen 😜


Nu däremot har jag tänkt och sova 😀 Hade tänkt läsa lite innan jag somnade, men min lampa för att läsa lös så jävla starkt och vill inte riskera att D vaknar av den. Så jag skippar det och läser imorgon på balkongen istället. 😉

Men ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a comment