Gårdagen vid Havet <3

Igår tog jag och D med oss badkläder och åkte iväg. 

Först skulle vi till Netonnet och byta en grej vi köpte i present i lördags, men han blev inte nöjd så vi lämnade tillbaka den och ska köpa en annan grej som passar bättre. Men Netonnet hade ingen Chrome Cast innan så de ska köpas på ett annat Netonnet i Skåne. 🙂

Efter vi varit och lämnat Switshen så åkte vi till Örby Ängar, en av mina favoritstränder i hela Helsingborg. Jag undrade dock på vägen dit varför jag inte hade med mig systemkamera, men ibland glömmer man saker och inte mer med det 😉

När vi kom dit så var det knappt något folk alls, hur skönt som helst. 🙂 Jag och D gick ner och doppade tårna och jag kände direkt, att jag tänker då inte bada 😛 Alldeles för kallt, men D tog på sig och gick ut i vattnet 🙂 Tok! Men de va faktiskt gott efter en lite stund när man stått i vattnet som jag gjorde.
Jag ägnade mig åt att vara “kameraman” så jag fotade och filmade massor. Hade med oss GoPro kameran så vi kunde filma i vattnet, tyvärr har vi inte hittat våran andra filmkamera än. Ska leta som en tok imorn. Idag har dagen varit ganska slö.. Skulle gjort det idag egentligen.

Här är några av bilderna som togs igår; 

 

Filmerna kommer en annan dag, måste få in alla i datorn och redigera dom så håll ut, dom är snart uppe på min youtubekanal 🙂 och jag kommer även dela det här^^

Efter och ha sniffat havsluft och njutit av att vara där så åkte vi mot affären, glömde handla lite saker på lördagen vi behövde. 🙂

Vi kom hem vid 19-19,30 så blev rätt sen middag igår 😉 Men de va det värt när man hade fått va med om en så underbar dag vid havet ❤ Älskar havet! ❤

Hoppas ni gillar bilderna, och de vore kul om ni kommenterade nångång, ser att det är flera som besöker per dag, så besökare är de inte brist på 😉

3 thoughts on “Gårdagen vid Havet <3

Leave a comment