Japp jag lever 😉

Men mitt liv är inte så exklusivt så jag har inte så mycket att prata om 😉

Igår tex, då jobbade D och jag sov bort halva dagen och sen skrev ett brev. Exklusiv vardag? 😂

Idag vaknade jag tidigare och gick upp, åt frukost och sen begav jag mig till Väla. Skulle på granngården och köpa kattmat. Dom hade whiskas blötmat på rabatt. Dom brukar kostar 45, men denna veckan tog dom bara 29 kr där. 😉 och jag kom hem med två solrosor i kruka med. Var 50% så fick två för en 😉


Jag va inne på toysrus med 😉 Dom har ju börjat med babyrus, farligt och gå runt och kolla barnvagnar och sånt.. Men köpte såpbubblor, (japp jag är snart 33 och älskar bubblor!) ett sällskapsspel som var på rea, kostat 189 men såldes för 40 kr nu. 😀

Tänkte spela det när kompisarna kommer ner med sin dotter i augusti 😀 men blir nog att jag och D  testar det först 😉 Galet förtjust i  sällskapsspel. 😛

Och så blev de pyssel och en fidget spinner i Metallic färg. Och ja jag har  5 nu 😉😂 mamma säger det är typiskt min adhd och överdriva med allt jag gillar 😂 helt fel har hon garanterat inte. 😉 överdriver med pyssel till min brevskrivning och nu fidget spinners 😉😘

Nu ska jag sova.

Men har en fråga, någon mer med pcos som vill diskutera en sak med mig på mejl eller Facebook? 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

