Nya glasögonen! đŸ€“

Jag har ju missat att berĂ€tta att jag har nya glasögon! 

I mĂ„ndags fick jag sms att mina glasögon var klara! 😍 men just den dagen hade jag noll ork att Ă„ka ivĂ€g. Men i tisdags  Ă„kte jag dit och hĂ€mtade dom. Och de kĂ€ndes sĂ„ jĂ€vla skönt och slippa dom tejpade elĂ€ndena jag haft ett bra tag nu! 

Äntligen fick jag glasögon som jag kan fĂ€lla ihop och dessutom ingick solglasögon i min styrka i köpet! 😍 Dessutom snygga! 


NĂ€r jag Ă€ndĂ„ var dĂ€r köpte jag rengöring till  dom, det Ă€r burken i mitten nere 😀Man fĂ€ller ihop dom och “skakar” burken i 15 sek. Sen sköljer man av och torkar sĂ„ Ă€r dom rena och fina igen! Kanon uppfinning! AnvĂ€nder  den dagligen. Rena glasögon pĂ„ ett kick! Kan de bli bĂ€ttre? 

Solglasögonen kommer jag ha mest nĂ€r jag kör bil. đŸ˜â™„ïž skönt och slippa ta av och pĂ„ sig Solglasögonen jag har idag. Men dom passar Ă€n utanpĂ„ mina vanliga 😛 SĂ„ kommer ha dom med mig med om det Ă€r molnigt och man behöver byta frĂ„n solglasögon till vanliga emellanĂ„t. 😍

Ett tips, mĂ„ste ni inte byta glasögon sĂ„ gör inte det 😉 Kostar massvis med pengar. Iaf om man Ă€r halvt blind som jag Ă€r 😉😂 dessa gick pĂ„ över 4000. Men sĂ„ Ă€r de med mina synfel. För bĂ„gen kostade inte mer Ă€n runt 700 kr. De va de billiga i allt. Men dom Ă€r försĂ€krade sĂ„ betalar “bara” halva priset om dom gĂ„r sönder. 

Nu ska jag försöka sova. Somnade vid 5-5:30 imorse 😭 Varit sĂ„Ă„ trött idag! Va totalt omöjligt att somna! Kanske dags med nĂ„gra dagar med sömnmedicinen igen? 

Ha det bĂ€st sĂ„ hörs vi snart igen! 

One thought on “Nya glasögonen! đŸ€“

  1. 4000 tyckte jag inte var sĂ„ farligt för ett par glasögon … mina förĂ€ldrar ger det dubbla för sina..

    Like

Leave a Reply

