Random frågor ^^

Jag lånade dessa frågor hos Mizca

1. Vad har du för tv kanaler? – Oj, en jäkla massa 1-12 och sen några andra. Har comhems gratis utbud

2. Har du åkt moped någon gång? – Kört en gång, men slutade i kaos så skippar de sen..

3. Har du busringt någon gång? – Många gånger. Dock va jag så elak så jag ringde och beställde mat på lokala pizzerian och hämtade aldrig de. *fy mig*

4. Har du hoppat/kan tänka dig att hoppa bungyjump eller fallskärm? – Aldrig i livet, på tok för höjdrädd och rädd av mig.

5. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? – Säkert Lanzarote eller Grekland (kass på geografi)

6. Vilken är din favorit bland tecknade serier? – Simpsons alla dar i veckan!

7. Kan du alla orden i nationalsången? – Tror det..

8. Badkar eller duschkabin? – Dusch, badar ändå bara badkar 1 gång vartannat år 😉

9. Chips/popcorn? – Chips

10. Apelsin/äppeljuice? – Äpple!

11. Favorit choklad? – Marabou vanlig choklad !!

12. Har du vunnit en prispokal någon gång? – Nej, skulle nog vinna dagens puckopokal ibland 😉

13. När åt du en hemodlad tomat sist? – Förra året då jag hade egen odling. Har odlat i år med och hoppas snart få provsmaka

14. Klarar du att tänka själv? – Beror på vad det gäller ^^

15. När besökte du ett sjukhus senast? – Hmm.. De va nog röntgen före jul.

16. Hade du mycket hår som bebis? – Ja ^^

17. Vad är du tacksam för idag? – Att jag är värkfri och att jag har så många fina brevvänner att skriva till ❤

Leave a Reply

