Timehop <3

Helt klart bästa och roligaste appen som finns!
Ladda ner den om du inte redan har den!

Man får upp sina minnen som hänt den datumen det är den dagen du kollar. Tyvärr missar du en dag om du inte kollar. Man kan inte gå tillbaka och kolla i efterhand. Men det kan man göra på Google Foto så det funkar för mig med.

För er med Android kan du ladda ner den –>här<–
Och för er med Iphone kan ladda ner den –>Här<–

unnamed

Jag hittar ofta bilder där jag har glömt bort och skrattar gott åt det. ^^ Som idag dök denna bilden upp;

IMG_7112Snacka garvet jag fick! Jag älskade denna bilden / jag älskar den än idag 🙂

Nu kom D hem så jag ska spela lite med honom 🙂 Men tips! Skaffa Timehop och anslut till dig till typ Instagram och facebook så får du veta allting du gjort den dagen för x antal år sedan!

Ha de bäst så hörs vi snart igen! 🙂

Leave a Reply

