Sämsta bloggaren? 

Det är nog jag själv! Haha 😂

Hade tänkt blogga om helgen idag, men har suttit vid datorn en snabb sväng, och då redigerare jag ihop två foton som jag nu har som bakgrund på datorn. Sen la jag över filer på ett usb som D ska ha. De va de jag hann med. Och så körde vi musik på den medans vi städade ena buren + dammsög. 

Kanonväder när vi klev upp! 

Gick upp 13:30 ungefär 😂 snacka trötta! Upp, åt brunch och sen iväg till affärerna och handla. Köpa foder till både marsvin och katter. Bara de tog upp hela bagaget. 😱 synd jag missade att fota hur de såg ut när allt va i bilen! 😉

Sen till öob och handla lite smått och gott, bla en grill och matlådor 😀

Till Willys för kattsand, pk och mat. 😃 450 kr fattigare 😱😢 men hade blivit dyrare om vi inte hade pantat idag.. Och det va ett tag sen! 


Kanske syns? 😂😱

Sen hem då och ta tag i hemmet. Blev betydligt bättre  och nu ikväll har jag vikt två maskiner tummeltvätt och hängt en 40 tvätt. Och mer behöver tvättas! Hua! 

Efter allt va klart skulle vi laga mat (kokta färska potatisar och sill för D och köttbullar för mig)

Lyckades då med denna bedriften! 


JAG LYCKADES BRÄNNA DOM! Gah! Jag är värdelös,kan inte ens koka potatis 😂😂 som tur var så va dom goda ändå 😉

Nu ska sängen fixas iordning sen sova! 😃 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

