Bikinikropp ☀️

Man tar en kropp och sätter på sig en bikini och då har du en Bikinikropp.. 

Jag håller med alla som säger så! Som jag skrev på min fb innan ; 


Jag har köpt ny bikini. En överdel och två underdelar. Det är alltid lättare att ta en vanlig bh till överdelen. Och jag tycker jag passar i bikini även om jag har  typisk bukfetma. Och har en stor mage (ätit allt själv som ligger i den). 

Man ska inte håna en överviktig för att dom oxå vill vara fina på stranden. Men säger inte det att jag tycker de är snyggt när en stor har på sig för liten bikini med ex string! De går inte! Eller går gör det. Men inte vackert. Men alla för göra som dom vill 😉

Vad tycker ni? Kan jag ha detta på stranden? 

Ha en bra kväll/natt. Jag ska sussa kudden nu för midsommar imorgon! ☀️

Leave a Reply

