Oops! 😉

Det bidde visst nya saker idag med. 😀 

När vi hade varit på pokénad med några kompisar så åkte vi till Willys, jag fick min vilja igenom att åka till Willys på Väla. Älskar att dom har nagellack där. 😉 Innan under dagen slängde jag runt 10 st som var för gamla och dåliga. Så tyckte jag behöver några nya till. Men nu får det nog va stopp ett tag. 😉


Dessa blev det 😍 två svarta, ett med glitter och ett matt. Även ett rosa matt och två med små borstar så man både kan måla vanligt och även göra motiv. Om jag nu kommer lyckas med det 😂 men men. Får testa mig fram helt enkelt 😉

Och dom hade även “rea” på garniers produkter. Två för 49 kr. Och då köpte jag två dagkrämer till ansiktet. 😚 


Luktar awesome. Vet dock inte hur bra dom är än. Men behöver något som fuktar min hy, speciellt nu på sommaren när jag svettas. Jag blir så himla torr då. 😨

Idag under pokénaden satte jag D på att fota mig 😉


Resultatet 😍 lite sugen på att skriva ut den och ha den på väggen. Ser ju klockrent ut 😂

Nu ska jag sätta mig på balkongen och spela lite på plattan och slappa med en cigg i handen. 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

