Älskar dig ♥️

Jag tror inte jag kan säga det för många gånger. 🌸

Men jag älskar verkligen D och är så glad att gjag träffade honom den där über pirriga valborg för 3 år sedan ♥️ Bästa dagen i mitt liv 🌸

Han är ljuset i tunneln dom dagar då allt känns piss, han och jag lever för varandra. Går och säga så mycket positivt. Men skulle nog bara trötta ut er.. 

Btw. Han är första (förhoppningsvis enda) jag inte gjort en för och nackdel lista på. Jag kände direkt att det var 100% rätt utan att behöva fundera. Hjärtat och skallen avgjorde på 3 röda 😉

Kan inget annat än och älska denna underbara karl ♥️ 

Älskar dig till sista stjärnan och tillbaka 😍

2 thoughts on “Älskar dig ♥️

  1. För och nackdel-lista?? Haha det var nåt nytt. Hade jag någonsin känt ett behov av att göra det hade jag nog tagit det som ett tecken på att det inte är den rätte och lämnat istället. Tur du hittat D nu och slipper sånt! 🙂

    Like

Leave a Reply

