Städdag

Idag kör jag all in på att städa, eller ja så mycket jag känner att jag orkar 🙂 Dumt och ta ihjäl sig på att städa!

Först tog jag tag i Pojkarnas bur 🙂 (den övre) Töserna som bor nere städade jag hos igår 🙂

img_6170

Borde verkligen städa mitt skrivbord med, men inte riktigt kommit dit än. Men de kommer 😉 En sak i taget! ^^

img_6171Som synes är de rätt stökigt just nu, men de kommer bli bättre om jag bara tar tag i det. Såå tråkigt och städa ibland 😉 haha

Snart ska jag iväg och möta D på Lidl, vi ska handla middagsmat 🙂 Blir nuggets och pommes idag, jag älskar verkligen Lidl’s nuggets! 😀

Inväntar bara sms så jag vet att D har slutat och är på g så jag slipper stå utanför Lidl och uggla 😉

Ha de bäst så hörs vi! 🙂

 

One thought on “Städdag

  1. Svar: Ska ni vara hemma? Eller åker ni till Gotland eller vart ni brukade åka? Kjell och jag gör som förra året och tar in tre nätter på hotell över midsommarhelgen. Denna gången åker vi till Kalmar.

    Like

Leave a Reply

