Min barndom <3

Som ni vet har vi varit i mina hemtrakter i helgen ❤

Och jag tog en bild på den utsikt jag hade från mitt barndsomhem. ❤ jag blev helt nostalgisk och njöt fullt ut. Har tom bilden som header på bloggen nu + bakgrund på datorn 😉 Så mycket tyckte jag om den ❤

img_6070

IMG_6237.JPG

Helt underbar utsikt ❤ För några år sedan tog jag ett kort på min brorsdotter på samma ställe, och jag älskar den bilden ❤ jag hade lätt förstorat den 🙂
*letar efter den bland alla mina bilder*

DSC_0028.JPG

Den här bilden menade jag ❤ Jag fullkomligt älskar den ❤

Men helgen har varit helt awesome och vi bestämde typ en sak när vi åkte hemåt igen 😉 Men de får jag hålla lite för mig själv en stund till. 🙂 Inte bestämt till 100% än, finns en del faktorer de beror på först och främst. 🙂

När vi åkte hem va de himla tråkigt och behöva lämna sina brorsbarn och familj och åka iväg ca 20 mil. 😦

img_6008

Nu ska jag spela med D som precis kom hem. 🙂

Ha det bäst så hörs vi snart igen ❤

Leave a Reply

