Stressig | glömt något? 

En helt vanlig torsdag…om det inte vore för att vi äntligen ska åka upp till mamma ♥️

Åker ikväll efter att D slutat jobbet. Och är nog uppe vid 21 tiden skulle jag tro. 😁 Jag har hållt på och packa, slå in present, gett djuren massor med mat så dom klarar sig (har djurvakt, men bra ändå ^^) och hängt tvätten D startade imorse innan jobbet. 🌸


Efter tvätten va hängd kokade jag nudlar och åt. Alltid gott och få lite mat i magen 🌸 om typ 40 min kommer en kompis hit och ska hjälpa mig och bära ner min tv till bilen. Mamma ska låna den på obestämd framtid och så tar vi med hennes gamla hem och har i sovrummet. 

Eftersom vi ser på tv typ 3-5 gånger i månaden.  Max! Så är de bättre hon tar min 40″ som funkar utan problem och jag tar hennes 32″ som krånglar emellanåt. Hon använder ändå tv dagligen 😀 skulle jag behöva tv:en igen vet jag vart den finns 😉 och jag vågar inte bära ner den till bilen själv. Rädd att jag ska tappa den så då kommer M över och bär ut den åt mig 😍 tack!!🌸

Jag är sugen på att svänga in via gekås på lördag på vägen hem. Men tror inte D är lika sugen 😂 får försöka övertala honom 😂😜 behöver några småsaker och hade velat kolla på bikini till mig. Om det finns inne för tjockisar vill säga  😂😅


Nu sitter jag på balkongen och tar en rök och funderar på om jag glömt något. 🙃 Hmm.. De märker jag annars. Hehe. Vet att jag måste till apoteket och hämta fler  insulin sprutor. Tog sista igår! 😱

Nu ska jag göra det sista så hörs vi! ♥️

3 thoughts on “Stressig | glömt något? 

  1. ha en fin helg! hoppas du hittar bikini där, tycker de har många snygga och stora i storlekar. hoppas du kör blogg snart!

    Like

Leave a Reply

