Tur man har gott om tid 😅

Idag har jag suttit vid datorn och tömt kameran och gjort om bloggen bla. 

Och insåg när jag skulle tömma kameran att det fanns bilder sen i somras. Alltså har jag inte tömt den på ett år? Det kan väl ändå inte stämma?

Iaf så var det över 800 bilder som fördes över från kamera till dator. Och sen raderades minneskortet. 


Men det är ju tur man har tid på sig. Med set dator och koppling med sladd så tog det runt 40 minuter och föra över alla. Så hann inte gå igenom och se vad det va för foton heller 😉 Men nu ligger dom på hårddisken och ska försöka få kollat på dom imorgon 🌸 Kameran ska även på laddning imorn..Den ska med mig upp till mamma i helgen. Ska se om jag lyckas få ett kort på alla tre brorsbarnen. Har tyvärr inget mer än som tagits av deras mor när lilla S va nyfödd. 🌸

På tal om det. Det ska bli underbart och få träffa ungarna 🌸😍 saknar att inte kunna umgås lika ofta som man kunde när man bodde i kommunen 😢 

Men helgen blir stressad ändå. Ska försöka hinna  med och träffa flera kompisar och familjen. Och även hjälpa en att koppla in bredband.. Gah! Behöver fsemesterfrån semestern sen..😂 Alltid lika stressigt, men kul ändå. Men vissa vänner får nog jag låta bli att träffa. Vill kunna umgås med alla, men ibland går inte det. 🤒 hur gärna man än vill! 😩
Nu ropar kudden på mig. ☺️ 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

