Kärlek i pappersform 

Idag damp det ner 2 av 3 paket i postlådan ♥️

Jag som inte skulle köpa mer pyssel “råkade” köpa av brevvänner på deras Facebook sidor. 😂

Men nu blir det inget mer. Nu har jag så jag klarar mig 🙂


Förhoppningsvis kommer det sista imorn, men det innehåller bara nån karta stickers. 😁♥️

Som vanligt kommer jag att dela med mig till mamma 😉vi brukar dela på pyssel när vi köper ♥️

Nu ska jag sortera ut smink och sen skriva brev 😚

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

