Shopping | plantor | dator 

Hey guys! Haha. Tittade precis på Amir Akrouti på Youtube och han säger alltid det 😉 

Nu är klockan 00.36, jag sitter på balkongen och tar en sista rök innan sängen väntar. 🙂 tog en dusch för ca en timme sen. Riktigt gott när man går runt och svettas dagligen av vårens varma strålar! 

Idag vaknade jag 13.30.. 😩😱 jag vet. Helt oacceptabelt! Det är min spruta jag tar till middagen som gör mig så himla trött. Ska lösa ut en annan imorn, glömde tyvärr det idag efter all shopping 😒 Var på vårdcentralen igår och fick utskrivet en spruta jag ska ta en gång i veckan. Men mitt insulin behåller vi varje kväll. Det har jag förövrigt oxå bytt ut. Fick en annan sorts i förrgår och den fungerar mycket bättre. 🙂 

När jag väl kommit upp och ätit lite så begav jag mig till slut till Netto, dom har rea på stickers denna veckan. Hur mycket jag köpte och vad det gick på tar vi nog en annan gång. Eller aldrig 😂 Köpte även nya pennställ till mig och D som vi ska ha vid datorerna..är inbyggt mobilställ i dom. 😉 


Bild snodd från hemsidan. 😁 ska dock måla dom. Tycker naturfärgat är sådär. Blir nog en sväng till biltema eller nåt imorn 😉 eller en annan dag. Beror helt på när jag har lust och ork 😜

Efter Netto åkte jag ner till stan och hämtade D på jobbet. Vi åkte till öob och köpte lite småsaker man behöver i hemmet..Sen va det dessutom rea på nagellack. 😜 jag har tyvärr fått kasta nästan  alla mina gamla för dom är torra och funkar inte längre. På öob hittade jag en presentförpackning till halva priset. 😱


Även solskyddsfaktor för halva priset så det slog vi till på med 🙂

Sen gick vi till granngården och köpte spån till våra små grisar 😉 köper alltid 25 kg på en gång. 😅 Blev även köpt lite plantor då dom var billiga. Så kom hem med 6 jordgubbs plantor, 6 smultron plantor och 3 tomat plantor ♥️  så hela balkongen är full nu med plantor. Ska även så blomfröer i en hink någon dag  😁😍


Sen att jag var på Jula och köpte tändare och D T-shirts är inge kul 😂 Inte att vi köpte en jävla massa på Willys heller. 🙂

D har ägnat en stund på kvällen åt att byta ut mitt grafikkort som vi köpte av en kompis för några hundra. Mitt är inget bra längre. Men behövs nån extra kabel som vi måste köpa. Jag tänkte åkt iväg och köpt den imorn, men de verkar himla krångligt vilken det ska vara så D får fixa det på fredag. Överlever med mitt gamla så länge 🙂 Väljer att skriva brev istället imorn 😉 Högen bara växer.. 

Nu däremot blir det att snutta kudden och få sig lite sömn. 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! ♥️

Leave a Reply

