Är den min eller inte? 😂

Idag köpte vi en surfplatta till mig, men när man ser D med den undrar man vems den är 😂


Han är så salig så 😂 Satt med den en bra stund innan 😉 

Men i vilket fall som helst så är jag supernöjd med plattan! Blev en Asus ZenPad 10 😍


Supernöjd med den det lilla jag har hunnit använda den sen den va fulladdad och hunnit 🙂 

Btw. Får man ta med sig lugnande in på flygplan när man ska flyga? Rädd jag kommer behöva det när vi åker senare i år. 🤐 

Nu blir det och sova några timmar 🙂 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

2 thoughts on “Är den min eller inte? 😂

Leave a Reply

