Hantera ett pms monster? 

Jadu. Den stora frågan är, Hur hanterar man ett pms monster på bästa sätt? 

Jag har haft sån jävla pms idag så jag kunde dödat någon.. Eller nej kanske inte så brutalt. Men jag var på väldigt dåligt humör och de enda som piggade upp mig var låter med Molly Sanden. Körde race på Youtube med henne. 💖

Men, jag bestämde att D skulle möta mig vid Lidl idag. För mamma hade varit där och köpt dekotejp. (Sitt Lidl såklart 😉 ) Och såklart va jag oxå tvungen och köpa såna 😉 vi gick in på Lidl och jag hittade inga till en början. Men hittade en nagelfil (elektrisk) som jag blev kär i. Men valde att inte ta en. Men D kom och frågade om jag ville ha en. Såklart jag ville!!💖 Sen framme vid kassan hittade jag dekotejp. Jag blev lyrisk och kunde knappt sluta plocka på mig 😂 men blev 5 olika paket, alltså 15 rullar. 😉


Behöver jag säga nåt? Det lilla kan lyfta ett djävulsk humör. 😉💖 

Jag älskar dig D och tack för att du finns i mitt liv! 💖 

Nu däremot ska jag krypa ner i en nybäddad säng! 💖

Leave a Reply

