Valborg | 3 år <3

Jag kom precis hem från en valborgsbrasa 🙂

Jag tog med mig mamma och D och åkte ut till Råå hamn och kollade på bålen. Och jävlar vad mycket folk det var! 😉 Var folk överallt 😛
Vi tog även med oss en kompis, hans sambo och barn var inte hemma så han skickade sms och frågade om vi skulle iväg någonstans och om han fick åka med oss. 🙂 Självklart tar man med sig kompisar om det finns plats i färdmedlet. 🙂

img_3771img_3770

Det togs “lite” bilder idag 🙂 Snarare över 80 bilder . haha! 😉 Om jag ska dela med mig av alla kommer de ta upp många sidor 😉 Så det får räcka med dessa! ❤

Idag är det även 3 år sedan jag träffade D första gången, och redan vid första mötet kände jag att det var rätt. Vet att det är en klyscha, men inte för mig. Jag bara visste det! ❤

Idag 3 år senare är jag lika kär och kan inte tänka mig ett liv utan honom.

img_3769

Nu ska jag se på tv med D innan vi ska sova 🙂

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 🙂

Leave a Reply

