God jul!❄️☃

Man skulle kunna tro det med tanke på vädret idag! 😩


Mer snö på påskafton  än på julafton. Då det ska vara snö.. Fick en smärre chock när jag gick ut på balkongen och såg allt vitt flyga runt och dessutom lägga sig! 

Det är ju påskafton idag enligt kalendern, men jag har bojkottat påsken i år.. Jag blev så jävla trött på hela skiten i eftermiddags. 

Några snabba förklaringar till varför ; 

  • Snö ute?!
  • Ingen påskmat.. 
  • Inget påskägg / inga ägg alls.. 
  • Allmänt jävla bitter 

Räcker det som förklaring? 

Nu ligger jag i sängen, och denna dagen har varit som alla andra, kliver upp, äter frukost och ser på Youtube under tiden. Tar en rök och ringer en kompis eller mamma efter jag ätit, sätter mig och skriver brev, ger grisarna (marsvinen) sallad, kollar lite till på Youtube, äter lite lunch och skriver lite mer brev innan gubben kommer hem. Spännande va? Och de värsta är att ni tror nog jag är as bitter just nu, men jag är på sjukt bra humör nu. Värre va det förut idag. 

Jag behöver sol! ☀️Jag mår så mycket bättre av att solen skiner. Det är balsam både för kropp och knopp. Mest knopp! ☀️☀️


Men jag får väl önska glad påsk ändå! 😉🐣🐥

Nej det är tyvärr inte mitt riktiga hår, eller jo, håret men inte färgen. Hade gärna haft den färgen! 😍

Sov gott och dröm sött alla!!

Leave a Reply

