Mystiskt sjuk? 

Igår var en skum dag.. 

Men jag vill mest skriva av mig efter att ha legat på soffan i 1.5 dag utslagen. Igår vaknade jag av att jag mådde illa. Spydde två gånger på morgonen 😨 blev inte mer sen. Men jag var helt utslagen och sov en stund på soffan och en stund i sängen. Troligen feber med. 😨 levde på värkmedicin, 4 mackor och en liiiiten portion gratäng sen i fredags. Det var allt jag fick i mig under hela dagen. Jo. Nyponsoppa drack jag med. (Dricker inte blåbärssoppa)

Fräschaste i stan? 😂

Idag har jag varit piggare än igår. Och orkat med lite. Men matlusten har varit sådär. Men ändå fått i mig mat. 😃  och endast sovit 30 min under dagen. Igår sov jag nästan hela dagen förutom just 30 min 😂 

Jag vet inte varför jag spydde (Nej gravid är jag inte..) och de va inte magsjuka på det “vanliga” sättet utan bara två spyor, en rejäl och sen bara sovit. Fortfarande undrande varför jag mådde som jag gjorde igår. 😨 


Dagens mående 😉

Idag är det ryggen och magen som värker, fanns tydligen muskler där jag inte hade en aning om att jag hade 😂 kan varken hosta, skratta eller nysa utan att de känns som jag ska gå av på mitten 😉 ett jäkelskap! Men de hoppas jag ska gå över inom några dagar 🙂

Nu ska jag hoppa ner i sängen och förhoppningsvis kunna sova som en klubbad säl som igår 😉 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

PS. Nästa helg får vi besök.. Längtar! ♥️♥️

Leave a Reply

