Shopping | buss | bygge

Fy fan vad jag är trött! På ett bra sätt alltså!

Ögonen går i kors på mig. Det är så jävla skönt och känna så och man inte legat i sängen runt 3-4 timmar och försökt sova. Utan sen en vecka tillbaka somnar jag på ungefär 20 minuter. Vilket resulterar i att jag kommer upp tidigare med på dagen 😄 min spiral börjar äntligen gå åt rätt håll när det gäller sömnen iaf! 😉

Idag har jag varit nere i stan på ett möte gällande studier bla. Får svar på mejl om ett tag hur det blir och om jag kan läsa mina 100 p eller inte under sommaren 🤔

Efter jag vart nere på det mötet tog jag bussen till Ikea. Vi hade bestämts att mötas i stan, men D blev lite sen från Eslöv så jag tog bussen ut dit och väntade istället. 🙂 Väl på Ikea köpte vi en Alex 5 lådorns hurts till mig. 🙂 ska förvara smink och så i den. Så vi återfår badrummet. Där har varit ett jävla kaos innan med mina sminkställ och allt runtomkring jag lagt.. Men nu ska det förhoppningsvis bli bättre. Känns redan “tomt” i badrummet.. 😨 


Köpte även insatser till den med idag 🙂 smidigt och köpa såna som passar till just den möbeln. 🙂😉 

Allt är inte i den än, men det mesta🙂 


Insåg när jag höll på att jävlar vad läppstift jag har. Tycker dock jag har lite av det andra sminket 😱

Man ser inte hälften av alla läppstift som är i lådan, men fick utöka låda för låda 😂 till slut insåg jag att lika bra och ta största låddelen till dom 😂😅


Den bilden syns de lite bättre. ^^ 

Nu däremot måste jag sova! Ögonen är nästan stängda nu! 😱

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

