Ofattbart 😰

Alla har väl hört talas om olyckan i Sveg idag? 

Där en buss med barn och vuxna från Skene var med? Och tyvärr fick 3 sätta livet till. 😢 och 6 st ligger allvarligt skadade med kritiskt tillstånd 😭 Jag  vill tända ett ljus här på bloggen för dom drabbade och anhöriga och hela kommunen. 

Känns så konstigt att staden jag bott i minst 10 år har drabbats av detta! 😢🌹Det största som hänt i Marks kommun genom tiderna 🌹♥️


För er som missat detta så länkar jag nedanför till en eller flera artiklar om det. 

Åttornas efterlängtade skidresa slutade i kaos och död http://www.aftonbladet.se/a/6a2qO

Jag sänder mina tankar till dom drabbade och deras anhöriga! ♥️♥️

Leave a Reply

