Nåt katten släpat hem! 

Ungefär så har jag känt mig idag! 

Meningen var att jag Och D skulle på 2 års kalas. Men D fick tyvärr åka själv. Jag har inte mått nåt vidare. Varit snorig i några dagar, och igår när jag skulle sova så hade jag början på magkatarr, eller ja, början är fel.. Hade ett Jävla anfall. Men lyckades somna ändå! Men idag. Fy fan! 

Magen har varit i totalt uppror. Haft typ magsjuke mage fastän jag inte haft magsjuka. Utan de är säkert mina “kära piller för diabetes“.. Så jag har behövt vara väldigt nära toa hela dagen. Och varit så sjukt trött. Hållt på att Somna sittandes flera gånger! Men jag vägrade sova! Jag vill inte förstöra nattsömnen mer än den redan är.. 😕 Även fast D skrev och tyckte jag skulle sova lite. 


Såhär har jag mått idag. Knappt orkar nånting! Legat på soffan och sett på nåt på chrome cast eller skrivit brev. Men de va sjukt segt och skriva. Orken va lika med noll.. Men lyckades skriva två brev iaf 😬

Jag satte upp gallret på balkongen så katterna fick mysa och vara där ute. ♥️


Ralf va tyvärr inte ute så mycket, så tyvärr fick jag inget kort på honom.. 

Ikväll har jag och D sett på tv och en film. Och jag har haft sura uppstötningar hela tiden.. Behöver jag ens säga att jag hatar magkatarr? 

Nu ligger jag i sängen och ska spela en omgång Simpsons innan ögonen ska slutas för denna dag.. 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

