I löööööv them! 

Var på dollar idag med mamma, hennes särbo, hennes granne och en killkompis till mig. 

Och där hittade jag awesome tofflor! Jag köpte ett par foppa när vi var på dollar i Hyllinge i fredags , men dessa slog alla rekord i söthet! ♥️♥️


Kan man annat än och älska dom? För ynka 40 kr! 😍

Och ja, jag har inte gjort något åt vinter pälsen än på benen. Om jag ens gör det.. Eller jo de kommer jag göra. Frågan är när. 😂 Vax är inköpt, ska bara få mod först! 😜

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

