Jubelidiot? Japp! 

Vem bestämmer sig för att åka på nyöppning av dollarstore om man har alla indianer i kanoten? 😂

Vi kom dit vid 15 snåret. Först var jag och D iväg och hämtade två nya töser till hushållet. ♥️ 


Eller ja, min och D ‘ s dag började redan vid 7.30 imorse då klockan ringde. Någongång mellan 7.30-15.30 skulle det komma hit folk och kolla  ventilationen. Dom kom vid 11 förövrigt när vi skulle iväg och handla frukost och bege oss mot grisarnas förra hem ♥️ Kom hem med dom och installerade dom ihop med dom gamla grisarna och det gick kanon. Dom va himla nyfikna och inget slagsmål än vad jag vet om. Ville ha lite uppsikt första tiden i buren ihop innan vi åkte iväg igen för att handla på Dollarstore med två vänner och deras barn. 😃 Redan innan man körde in i Hyllinge insåg man vart folk antingen varit eller var på väg. Det va köer åt alla möjliga håll 😉😱 

På deras parkering va det knökat med folk. Lyckades hitta mig en plats en bit ifrån men ändå på rätt parkering 😉 dom som va med oss fick plats vid ingången.. *fusk*  

Väl inne va det armbågar som gällde.. Annars tog du dig inte fram. Va folk precis ÖVERALLT.. Och man kunde knappt gå åt fler håll än strömmen gick 😉 Men fastän att det va jobbigt med allt folk va det ändå kul. 😉 japp. Jag är sjuk i huvudet! 😂 Finns papper på att allt inte står rätt till. 😉

Hittade en del bra saker. Mest hygien grejer och lite pyssel såklart. 😍 köpte en korg och gjorde ett hus till marsvinen av det. 


Från gardinerna och framåt är våra saker. Det innan är vännernas grejer. (Vi delade vagn)


Dock tycker dom det är roligare att flytta om all inredning i buren sisådär en 10 gånger om dagen 😉 så det “huset” jag gjorde förflyttas hela tiden 😉 men men. Dom har det iaf, 😉 lite sugen att tejpa eller måla det så det inte är genomskinligt. Kanske det som stör dom. 😕

Efter dollar drog vi till Höganäs (igen) och körde lite pokémon alla 6 st. 😃 riktigt kul och komma iväg lite och pokémona på nya ställen. 😃Lyckades med att norpa åt mig en jag faktiskt inte hade innan! 


Letat som en tok efter denna! Och idag dök den bara upp mitt framför näsan på mig!  


Bara lilla jag som letar efter pokémon 😉

Innan vi åkte såg jag att jag fått utskrivet medicinen jag bad om i veckan 😃 Så imorn ska jag till apoteket och lösa ut en del. Bla ny sömnmedicin.. Måste även packa imorn. ☺ men det tar vi efter Väla och att en kompis varit här och hjälpt oss med vårat sopskåp som krånglar. 

Nu ska jag försöka sova lite. ☺️ 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 


Leave a Reply

