Puder | blöja |?

Då va ytterligare en dag till ända!  Den lägger vi till historien som alla andra dagar hittills i mitt liv. 

Hur kan man sammanfatta denna dag? 

Potatismjöl, puder, tamponger stora som en tumme och bindor stora som blöjor! 😂

Det med bindan fick mig att bryta ihop av skratt för några kvällar sedan. 😂 Jag var på toa för att göra mig redo för sängen. Och satte in plugg lika stor som en tumme och en binda lika tjock (om inte tjockare) än en blöja till småbarn 😂 allt för att inte blöda igenom under natten.  Skrattade gott för mig själv och insåg hur jävla osexig man kan vara som tjej under den veckan 😂 

Ni kanske undrar varför jag nämnde potatismjöl och puder? 

Som alla tjockisar vet så kan låren skava ibland. Speciellt när man blir svettig och så. 😕 Jag  har lyckats få en böld / skav / nån skit på låret som gör ont ibland när jag går / sitter. Och potatismjöl slår allt i hästlängder när det kommer till att det ska sluta skava. Men på Netto hade dom varken mjölet eller puder för barnrumpor 😕 så fick vara utan. Men lyckades hitta nu ikväll här hemma. 😀 så badrumsgolvet är vitt av puder, jag stinker barnängens puder nu 😂 Katterna sniffar på mig och undrar vad fan jag gjort. 

Annars har dagen varit lugn, skrivit två brev idag, men borde verkligen skriva minst 3-4 om dagen för att beta av min hög som står på skrivbordet 😱

Nu ligger jag i sängen, väntar på att mina sömnpiller ska göra nytta så jag får komma in i drömmarnas värld! Sover så jäkla gott och vaknar mycket lättare om jag tagit det före. Vill eg inte använda mig av sömnpiller. Men ibland måste man. Och det är chockande att jag ens tagit två dagar i rad nu. Inte likt mig alls. Men vill så gärna sova gott och slippa ligga vaken till 4-5 på morgonen. Ibland tyvärr ännu längre. 😟


Så nu ska telefonen stoppas undan och invänta John Blund. Han verkar lite seg idag. 😱

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

