Ny mobil trasig? 

För ca en månad sedan skaffade jag mig ny mobil för min gamla höll på att lägga funktion efter funktion. 

Nu idag ska vi till Apple butiken och be dom kolla upp den. Batteriet sugs ur på ca 4 timmar. Får leva med powerbank i hela tiden. Och så ska det inte vara med en telefon som är runt en månad gammal..😨

Så nu står jag utanför D’s jobb och inväntar honom så vi kan åka till Väla. 😁 Hoppas verkligen dom kan hjälpa mig. Jag får panik av att aldrig ha batteri! 🙁


Ha det bäst så hörs vi snart igen! Förhoppningsvis vet jag då vad det är för fel! 

Leave a Reply

