My new BFF 

Jag vill inte vara sjuk! Eller bli sjuk heller för den delen! 

Men det har killat i min näsa i flera dagar och sen igår har jag fått snyta mig runt 5-10 gånger per dag. Och jag snyter mig annars kanske 1 gång i månaden.. 

Nu ikväll har de börjar bubbla i öronen när jag sväljer, vilket är ett “bra” tecken på att jag börjar bli/är förkyld. Och det har jag varken lust eller ork till! 😨


Detta är min nya BFF.. 

Telefonen? Dom gjorde inget, dom trodde bara min batteri status hade kommit i obalans och tror att det kommer ordna sig om jag laddar ur och passar fullt istället för att ladda små gånger hela tiden. 

Och jag som hatar när telefoner går under 20% har nu 3% Kvar.. Det gör ont i mig och se att min telefon kanske snart dör. Men ska in och ladda den strax. 

Nu blir det nässpray, ladda telefonen och ladda mig själv 😉 så hörs vi mer en annan gång 😉

Leave a Reply

