Om tiden räcker till

Imorn ska jag börja göra om min design här på bloggen. 😀

Jag försöker vara så aktiv det går, men finner jag inget att skriva om så är det inget kul och blogga. 

Samma sak med min Youtube kanal. Varenda dag tänker jag att jag ska vlogga, men så rinner det ur mig lika fort. 😖 störigt värre! 

Men mina dagar spenderas genom att antingen se på Youtube, skriva brev eller inte göra ett skit. Sömnen spökar igen och jag tror att jag dessutom är sjuk igen. Igår somnade jag tät som få och har hostat en del. Det känns i bröstet, har använt muskler jag inte trodde att jag hade! 😖😂 och så inte extra bråkig magkatarr på det med. 😖

Iaf så går dagarna varken man vill eller inte. Marsvinen får sin tid, katterna sin och gubben sln. Broderllgt uppdelat mellan parterna. 😂😉 

Jag borde ha sovit för längesen, men jag och gubben har pratat lite när vi la oss och nu tar jag en rök innan jag ska försöka sova. Han sover säkert redan. Det gör han redan innan han landar på kudden. Lyllo. Jag önskar jag kunde somna lika snabbt. Jag ligger sochstirrar i taket istället i x antal timmar innan jag lyckas somna. 😰 Jävla ADHD hjärna! 😰 

Men men. Nu är ciggen snart slut och jag måste sova. Ska med D och besiktiga bilen imorn. ☺ så borde sova så jag orkar upp! 😀

Ha det bäst så hörs vi snart igen! vem vet, kanske syns på Youtube med inom snar framtid! 😉 

#tbt


3 år sedan. Kompisen som tog bilden 😀

One thought on “Om tiden räcker till

  1. *Jävla ADHD hjärna*
    Tro dock inte det har så mycket med ADHD att göra. Sover man halva dagen och lite till samtidigt inte gör så mycket aktivit som stimulerar varken hjärnan eller kroppen, är det svårt att sova! Kroppen är inte rep att vila!

    Like

Leave a Reply

