Boknörd? 

Det verkar som jag tror att jag är de iaf 😂

Idag var vi till Ullared och min plan var att hitta boken “Rövardotter” av Jackie Ferm. Inne på gekås fanns den tyvärr inte, men där hittade jag tre andra böcker. Först hittade jag en bok en vän till mig har pratat gott om 😀 “mammas son banditen“. Den kostade 39.90 och de tyckte jag va ett riktigt bra pris. Jag höll i Sanna Brådings senaste bok med, men valde att köpa den vid ett senare tillfälle istället. Men jakten på Rövardotter pågick där inne och hamnade på en sida där dom sålde pocketböcker för 20 kr. (19.95) och hittade då Ken Rings bok, jag har typ bara hört negativt om honom hela mitt liv så tänkte jag ska läsa boken och bilda mig en egen uppfattning.  Jag hittade även Kristian Gidlunds bok. Jag har velat läsa den sen jag följde hans historia från sjukhuset där han låg med dödlig cancer.. Och den kostade samma som Ken Rings bok 😁

Så inne på gekås blev det tre böcker. Allihop för 80 kr. Ångrar dock att jag inte köpte Sanna Brådings bok.. Men men.. De tar vi en annan gång. ^^ 

När vi gick in i varuhuset så såg jag att bokhandeln utanför hade REA, alla böcker i hela butiken för 39 kr styck, 3 för 100 kr. 😊 
Jag gick in där för att hoppas på att dom kanske hade Rövardotter. För jag gav mig inte, jag skulle ha tag i boken om de så va de sista jag gjorde 😂 Ger Jag mig fan på nåt så ger jag mig inte i första taget .. 

Väl där inne upptäckte jag att dom hade massor med böcker jag vill och velat läsa länge. 😉 Gick in för att köpa EN bok och kom ut med NIO!! Vad hände liksom? Så 300 kr fattigare blev jag där inne. Men hade jag köpt dom utanför denna REA hade jag fått betala betydlig mer för samma böcker. 😉 men insåg när jag kom hem att jag har och läsa i minst ett år.. Så jag kom hem med sammanlagt 12 böcker i dag.. Och enda jag tänkte köpa var en och det va Rövardotter 😂


Böckerna med roliga historier, frågor och svar och sånt crap ska in till toa. ^^ Måste ha nåt och roa mig med om man råkar springa i panik dit och glömma telefonen 😂

Och ja, det är en bok om att sluta röka. Jag säger inte att jag ska, men vill läsa boken och se vad den har att säga ☺️ 

Jag kanske lägger upp det jag köpte mer än böckerna imorn☺️ 

Men nu jag ska fläta mitt hår och snutta kudden några timmar. Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

