Nu vet jag.. 

Vad som var på gång i förrgår i kroppen!

Igår låg jag helt slut på soffan med feber och yrsel. Va helt utslagen. 

Jag “levde” på Alvedon och serier på Youtube och webb-tv. Jag orkade ingenting. Helt nockad av skiten! Febern kändes väldigt hög men tog den aldrig. Hostade eller snorade inte direkt, men mådde röv ändå! Vet eg inte riktigt vad det va för skit. För idag när jag vaknade så mådde jag rätt okej. Eller ja, de va en helt annan människa som vaknade idag än igår. 😃

Idag har jag tagit Alvedon och naproxen två gånger pga lite värk i kroppen. Första omgången gjorde att jag svettades så kanske låg lite feber kvar i kroppen. Men sen har jag mått prima. Vi har städat lite men tog de som va i normal höjd då jag inte ville anstränga mig för mycket efter gårdagen. 😃 Det blev en tur och handla oxå, och jag märkte att jag inte borde gjort allt på samma dag. Men lätt och vara efterklok. 

Imorn ska jag till kuratorn. D påminde mig precis och de va en jävla tur. Kom inte ihåg de alls..Har helt ramlat ur mig. 😐

Men nu ska jag sussa gott på rosenörat 😉 

Så du får ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

