2:a generationen 

Nu har dom äntligen släppt 2:a generationen på pokémon! ♥️

Har lyckats fånga fyra nya ikväll 😃 och innan idag när ett par kompisar va över med sina ungar såg en av ungarna att jag kunde evolva en pokémon jag själv inte hade en aning om att jag kunde evolva ^^ Så jag slog på stort och fick en ny liten vän i samlingen! 😃


Den i mitten är Evolven, supernöjd med alla nya idag 😁 får se hur många man lyckas hitta hos mamma i helgen ^^ om dom nya finns där eller om landsbygden inte fått dom än 😂

Jag borde sovit för flertalet timmar sen, men tyvärr gör jag inte det. 😕 har försökt “döda” en varblåsa nyss.. Har fått en på undersidan av  över armen, där huden är tunn och gäddhänget är! 😩 Det gör ont som fan, så imorn när jag klivit upp ska jag direkt till badrummet och “döda”  den ordenligt. Hatar varblåsor..😰

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

