Alla ♥️ dag 

Vaknade av klockan, Halleluja! 

Iväg till gyn på ombesiktning, allt såg bra ut, skulle fortsätta med krämen 1 gång i veckan iaf 😁 Fick även lite recept utskrivet. 😉

Dom hade gjort så fint i väntrummet 😍

Gick förbi synsam på söder och hoppades att bågen jag har fanns kvar i lager. Men icke.. Så jag får gå med tejpade bågar ett tag till. Glasögon är ingen billig historia om man ärhalvvblind som jag är 😂

Hem, slappa och äta lite, se på förra veckans avsnitt av Ullared på webb-tv,  sen iväg igen och möta D när han slutade. 


Vi skulle till maxi och handla mat ☺️ Kylen ekade tom.. 😱 Men nu är den påfylld några dagar till. ☺️ Hade planerat så dåligt så fick äta torra mackor, extremt lite kaviar och drack vatten till. Blir så när man glömmer handla hem frukost grejer. 😂 

Handlade en massa, både bra och onyttigt 😜 fyllde upp grönsakerna till grisarna med. Dom behöver oxå massa gottgott och äta☺️ och när det dessutom är billigare än vanligt känns det än bättre ☺️ 

Sen till Lidl, maxi hade slut på bla chokladen D tänkte köpt till mig idag. Så gick in där för att köpa min favorit choklad därifrån. Sjöfrukter från Belgien ♥️ Och väl där hittade D en blomma till mig med 😍

Blev superglad för blomman 😍 älskar orkidéer i alla dess olika storlekar och former, ♥️

Sen väl hemma lagade vi mat, blev enkelt idag,  steka pommes och färdig grillad kyckling 😍 enkelt, men så himla gott! 😋

Till tv / rederiet hade vi gjort dip och åt det ihop med chips 😋 riktigt mysigt. Helt enkelt en perfekt kväll i kärlekens tecken ♥️

Nu ligger jag klarvaken (tyvärr) men borde tvinga mig själv och sova snart. Ska bara hinka i mig en massa vatten först. Törstig efter kvällens tv-mys. 😋 

Men ni får ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

