Fyndiq.se 

I veckan beställde vi lite saker till mig på fyndiq.se. ☺️ tyvärr inte sponsrad 😉

Som du kanske vet så har jag ny mobil pga min förra la av mer och mer tyvärr. Och med ny mobil krävs det nytt skal. Vill ju inte riskera att telefonen går sönder så vill ju gärna skydda den så gott jag kan ☺️ Så vi beställde hem ett skal och jag kan inte säga annat än att jag älskar det! ♥️


https://fyndiq.se/product/7062763-iphone-7-plus-smidigt-planboksskal-fo/?search=category
Man kan ha kort på baksidan så man slipper ha plånbok. Eller ja jag hade gärna haft plånbok men så sjukt kräsen i den kategorin så har inte lyckats hitta någon plånbok som passar mig och mina behov riktigt än. 😉 Men jakten pågår än. ^^ 

På baksidan får du plats med fyra kort, kanske mer, men jag har testat med fyra (2 i varje fack) och det funkade kanon! ☺️

Skalet kostar 90 kr och då får man med en touchpenna med.

Och som du vet så har jag varit på salong och gjort naglarna några gånger. Men har bestämt mig för att ha ett uppehåll med naglarna på ett tag. Och det skulle kosta 2-300 och ta bort naglarna och det är jag inte villig att lägga. Så jag beställde en elektrisk nagelfil så jag kunde ta bort dom själv! Och jävlar va bra den var för den summan. 69 kr gav jag för maskinen. Visst har det tagit tid och fila bort naglarna. Ca 1-2 timmar per nagel. Fast med vanlig fil tar det runt 3-4 timmar. Så helt klart värt! 

https://fyndiq.se/product/6115122-nagelfil-maskin-set/?search=product
Och sist men inte minst blev det en Bluetooth utlösare till mobilen. Jag har selfiepinne sen innan, men på Iphone 7 har dom varit så vänliga att dom har tagit bort hörlursuttaget så jag kan inte används utlösaren på min selfiepinne längre. Men tänkte då lite smart att jag köper bara en utlösare som går på blåtand och använder min gamla pinne ändå 😉


Jag fick med ett silikonskydd till den oxå. Så jag kan skydda den ordenligt. Den här lilla saken gick på ynka 39 kr. Betydligt billigare än att köpa ny selfiepinne med blåtand 😉 Självklart funkar denna även till Android, olika knappar om du har iOS eller Android som operativsystem i telefonen. 

https://fyndiq.se/product/4156304-selfie-bluetooth-fjarrkontroll-med-si/?search=product
Kanske något du själv behöver? Jag är supernöjd med alla tre sakerna. ♥️ Ska bli kul och fota i sommar utan att behöva hålla i mobilen och skyddet oxå, det ligger så gott i handen så det finns knappt. ☺️ 

Leave a Reply

