Vilken miss! 

Jag valde att inte ta sömnpiller ikväll..

Och det ångrar jag djupt nu när klockan är 2.40 och jag ligger klarvaken och lyssnar på en som snarkar och samtidigt försöker sno min plats.. 

Istället var jag ute precis för en rök och insåg hur fint det var ute! Det snöar som bara den och det har lagt sig mer sen jag gick och la mig. ☺️ 


Det är så fint ute 😍 vill springa ut och göra en snöängel mitt på vägen 😂 Men tror att grannarna hade ringt psyk då! 😂

Men fint är det!


Inte ett fotsteg,  ingenting. Helt orörd snö ♥️

Jag hoppas jag ska somna snart. Vill inte ligga här och uggla i timmar som jag tyvärr brukar få göra utan sömnpiller i kroppen 😒

Fler än mig med sömnproblem? Vad är ditt tips att somna utan att ta medicin och få baksmälla dagen efter? Alla tips mottages tacksamt! ♥️

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

One thought on “Vilken miss! 

Leave a Reply

