Gotland ♥️

Ligger och går igenom bilder i telefonen och då kommer sommaren 2016 upp från Gotland bla. 

Och damn vad jag saknar den ön just nu! Sommaren 2016 var en av dom bästa jag hatt med D där. ♥️ solen sken och allt var allmänt bra! ☺️ Sen att jag fick världens mens när vi var där och inte kunde bada första dagarna är en annan femma. Missade tyvärr bad i blå lagunen pga min kvinnliga vecka. Men får ta det ett annat år istället. 😉 Kan ju inte direkt styra över naturens gång 😂 

Men vi badade, umgicks med familjen och hade allmänt trevligt! Det va lilla S första sommar på ön och garanterat inte den sista. ♥️


En av få somrar jag mådde bra rent psykiskt hela tiden! Fanns inga krav direkt, och livet rullade på som aldrig förr. Hade behövt en tur dit nu med samma gäng för att få må 100% igen.

 ♥️ Familjen är ändå den bästa medicinen! Iaf min familj! ♥️

Som det ser ut nu så blir det inget Gotland i sommar, tyvärr. Hade varit kul. Men vi har ju Nerja och se framemot så det blir för dyrt och åka på båda ställena samma år. Och så tätt inpå. Men önska får man ♥️ 

Nu ska jag fortsätta att gå igenom bilder i telefonen och drömma mig bort lite till ♥️

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

5 thoughts on “Gotland ♥️

Leave a Reply

