De va inställt.. 

När jag kom till vårdcentralen va mitt möte med diabetessköterska avbokat. 😕

Det visade sig efter letande i datorn att min sköterska hade varit tvungen och gå hem för familjära problem. Men ingen hade meddelat mig att mötet var inställt..Så där står jag 16.20 med hakan nere vid knäskålen.. Bara och gå ut igen och vänta på att hon kontaktar mig om en ny tid. 

Fick även veta när jag stod där att jag hade en tid till kuratorn 15.30.. Kallelsen låg i brevlådan när jag kom hem.. Vore kanske lämpligt att skicka ut den lite tidigare än att den kommer samma dag? Dessutom efter tiden har varit? Dålig stil med båda mötena.. 

Jag som så gärna ville veta mitt hba1c! 😢

Ska till min läkare imorn så ska fråga honom om han kan meddela vad mitt hba1c ligger på. Och jag hoppas verkligen läkaren lyssnar på mig imorn och inte vidhåller att alla problem jag har beror på min övervikt eller att jag är för ung. Vad man än söker för säger han att jag är för ung för dom problemen.. Inte visste jag att sjukdomar hade åldersgräns! 

Nu däremot ska jag snart krypa ner i en nybäddad säng. Med helt nya sängkläder. Hittade billigt på nätet som jag beställde! 


Dom är vändbara. Ena sidan är det mönster, andra sidan är randig. ☺️ 98 kr per påslakanset. ☺️ köpta på lineahemma.se kolla där. Finns i rosa med, men tyckte dom blåa va snyggare ☺️ 

Jag sitter på balkongen med en filt runt mig nyduschad. Så de ska bli så skönt och krypa ner i dessa sängkläder. Och nej, jag tvättar dom inte före användning 😉 Aldrig gjort och kommer nog aldrig göra heller 😜

Jo vi var på invigningen av arken zoo idag ☺️ Dom har öppnat granne med city gross och Maxi. ☺️ blev en spade till marsvinen när jag rengör buren, två matskålar till dom, halsband till Greta och mat till Greta ☺️ 25% på nästan allt i hela butiken. Iaf 25% på allt vi köpte 😉 får passa på när det är rea 😉
Ha de bäst så hörs vi snart igen! 😁

Leave a Reply

