Tji fick ni! 

Tur det finns andra företag när telefonen 2 ska va så kinkiga! 

Vi satte oss och googlade när vi kom hem och insåg att Telia tog nästan exakt samma pris för telefonen. ♥️

Så vi åkte dit istället så nu har jag ny telefon som fungerar som den ska! 😁 lyckligare än lyckligast! 


Nu ska både den och jag på laddning! 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

PS, Imorn besök hos diabetessköterska för och få veta mitt nya hba1c ^^ nervös men kul och se om insulinet sänkt det! Uppe i 34 enheter nu. För se om vi ska höja än mer imorn.. Måste komma ihåg att jag ska ladda över alla värden från blodsockermätaren till mobilen innan jag  går dit! ☺️

Leave a Reply

