Sedärja..

Det kan nog bli en bra dag trots allt.

Jag vaknade relativt tidigt. Okej pigg när jag gick upp.
Fick sms om att mina nya sängkläder finns att hämta på shell! 😀 Har väntat på dom 😀 Ska bli gott med och fint med nya sängkläder, bilder kommer när jag har lagt i dom 🙂 Har väntat med att bädda om tills dom kommit.

Just nu är jag barnvakt till två huliganer 😉 Kompisen blev i akut hjälp av att passa barnen så självklart ställde jag upp. Ganska lätta och ha och göra med. Startade upp tv spel så har dom och roa sig med. ^^

theodorfredrik

Dom har spelat både xbox och wii. Och nu är dom tillbaka på wii och spelar mario 🙂 Tänk vad tv-spel kan roa dom små barnen. 😉

Om några timmar ska jag åka och möta D vid shell så jag får ut mitt paket och sen mot Väla för att se om de går att göra något åt min mobil som inte vill vara med längre. =/ Den lägger på samtal själv och den beter sig helt enkelt som en idiot.. Jag blir så trött på den..

Nu ska jag vara social mot barnen som blev lite för ivriga och lite osams i spelet.

Ha de bäst så hörs vi snart igen! 😀

Leave a Reply

