Jag hade en plan..

Och de var att besvara kommentarer ikväll. Men jag orkar verkligen inte! Kommer en annan dag när det finns mer ork! 😃

Benen är som spaghetti, det värker till lite då och då. Och allt beror på dagens aktivitet. Vi har städat från vi gick upp till ungefär 18. Men nu glänser hemmet som aldrig förr.. Det är bara marsvinens rum / mitt skriv rum ^^ Det ska tas tag i imorgon. Måste erkänna att det tar emot och behöva städa skrivbordet. Det ser ut som ett jävla kaos och kommer ta tid! Mer tid än jag tror .troligtvis. Men de måste göras. Och eg borde jag sätta mig och gå igenom  ALLA mina skriv grejer…Så jag vet vad jag äger och om det är något jag inte använder längre..😉 hua. Kommer ta tid 🙀😂 Men har ju hela dagen på mig ^^ Vet dessutom att det ligger ett halv skrivet brev där med. Började skriva i fredags, men hann inte klart och helgen har varit fullsmockad med saker och göra. 😁 så de ska besvaras först så det inte försvinner.  Sen städa ^^ 

Nu ska jag sova och samla energi till morgondagens bestyr! 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

