Karma?

Eller är det bara så att idag skulle jag inte klivit ur sängen?


Så känner jag över .denna dag. 

Behöver jag säga mer än att detta är INTE min lyckodag.. Vaknar helt okej tid för att vara mig i detta nu..😐 upp, på med solglasögonen för att ta morgon ciggen. När jag ska ta av mig dom så ramlar bågen av på mitten.. Okej att dom är x antal år, men nu gav dom efter. Har lagat dom för att kunna använda dom när jag kör bil iaf. 😊 Inte så sköna efter lagningen, men det funkar tills jag hittar nya likadana. (Såna man har ovanpå glasögonen).


Hem och allt är frid och fröjd. Slappar med några cheese burgare från McDonalds till lunch idag. Va längesen Jag åt donken och varit sugen på det i flera veckor. Så tog med mig burgaren hem och åt hemma och glodde på Youtube under tiden. Skrev lite brev och gav marsvinen nya sakerna jag köpt idag. Även katterna fick godis och kattmynta av mig. 

Får för mig att börja städa och inser då att säsong 19 av rederiet är försvunnen…troligen ihop med varuhuset som försvann för x antal månader sen. Det är en annan historia.. Börjar leta efter den, letar igenom alla bokhyllor, klädkammaren, och när jag ska böja mig under sängen för att kolla om jag puttat in den där så går glasögonen sönder på höger sida. Helt plötsligt har jag glasögonen sneda som fan och   skalmen sitter kvar bakom örat.. Första reaktionen blev FAAAAN

In i vardagsrummet och tejpa den som jag brukar göra med vänster sida sen ett gäng veckor tillbaka.. Så numera ser mina glasögon ut såhär ;


Snyggt värre va? Dom sitter inte alls som dom ska längre och de skaver emellanåt av tejpen och tandpetaren jag har under tejpen för att stödja upp skalmen med..😰

Vi ska försöka hinna till synsam imorn innan vi åker på kalas.. Jag hatar att ha det såhär! Nya glasögon kostar över 4000 så säg inte att jag har råd..för de har jag inte. Det är mer än jag har kvar efter räkningar varje månad.. 😱

Sen ikväll skulle vi ha fredagsmys och så. Men min mage bestämde sig för helt andra planer. Jag har spenderat en del tid där ikväll..Och nu måste de va tomt. Så hoppas magen lugnar sig under natten! 

Förstår du nu varför jag önskar jag inte gått upp i dag? 

Men men.. Nu Simpsons sen .sova. Så ha det bra så hörs vi snart igen! 

Leave a Reply

