🎵 Illa, jag mår illa 🎵

Och jag skojar inte.. 

Ligger just nu i sängen och mår så sjukt illa att jag bara vill spy.. Jag hatar cyklo-F.. >.< Måste ta dom för att inte ha för stora blödningar och för att kunna hantera flödet och slippa va orolig hela tiden att det ska rinna igenom.. Men nackdelen är att jag mår illa av den istället.. Hade funderat i flera månader om inte år varför jag alltid mår illa när jag har mens..tills jag började kolla biverkningar på mina mediciner och kom fram till att det va just cyklo-F man kunde ha illamående av.. Och det slår aldrig fel. Efter och tagit dom i en dag så börjar illamåendet komma sakta men säkert. 

Men är glad att jag fick det på kvällen denna gången så jag kan sova bort det ☺️

Men du? Nu ska vi prata naglar istället för att gnälla..  😂

Var på salong idag och fixade klorna! Och damn va det är gott och sitta där och bli ompysslad. Hade världens bästa som gjorde dom med. 😀 En ung kille som gick utbildning och var på salongen som elev. ☺️ Eftersom han var elev kostade det “bara” 150 kr 😍 Fast jag betalade 180, för jag ville ha matta naglar denna gången. Och de kostar 30 kr extra. Förstår eg inte varför, men det är väl kanske  meningen, Att jag inte ska begripa det 😉😜

Det blev mörklila med glitter på ett finger ☺️ Va så oldschool att jag visade en bild från internet för dom ^^ 

Jag är mycket nöjdare denna gången än förra. Dom här naglarna känns mer naturliga och mer formade som riktiga naglar. Dom förra var mer bubbliga och pekade uppåt. 

Så denna salongen kommer helt klart få fler besökare av mig ☺️ Och jag blev så glad när jah såg att eleven jag bokade mig på var en kille 😍 Kul att killar vill jobba med naglar oxå ☺️

Nu ska jag försöka sova 😍

Ska iväg och köpa ny laddare till mobilen.. Igen! Den va helt knäckt idag och funkar inte längre.. 

Men ha de bäst och du, illamåendet kan dra åt helvete! 

Leave a Reply

