Äntligen sova! 

Som liten ser man läggdags som en bestraffning, som vuxen ser man det som en belöning! 😂

Jag ser det som en belöning just nu. ☺️ 

Slippa dagen och börja om på ny kula imorgon igen! För idag har de inte varit den mest roliga dagen i mitt liv! Varit sjukt uttråkad, känt mig deppig, saknat mina vänner som bor kvar där uppe så det har gjort ont i hjärtat 💔. Helt enkelt en skitdag! 

Jag har iof pratat med två vänner på sms/samtal idag, men frågan är om dom hörde av sig för att dom ville, eller för att dom kände sig manade pga en status igår? Hörde oxå att D hade kontaktat en av dom.. Så va de för dom verkligen ville eller för att dom kände sig manade? Hmm.. Stora frågan i min lilla skalle.. Men jag fick bestämt iaf att jag ska försöka träffa en av dom när jag är uppe hos mamma nästa gång. Får verkligen försöka allt. Dock inte uppe så länge nästa gång så kan bli tajt med tid. Men som sagt. Ska göra allt för att ses ♥️

Igår tänkte jag på hur vänner kan glida ifrån en när man flyttar. Gör man det medvetet eller blir de bara så? Vissa av mina vänner är de precis som vanligt med, enda skillnaden är att vi inte kan ses spontant längre. Men vi pratar om allt och ingenting när vi vill. Bara att kasta iväg ett sms eller ett meddelande på fejjan, så svarar vi när vi har tiden ☺️

Iaf så har jag väldigt underbara vänner. Önskar bara att jag hade några närmare ibland och umgås med. ♥️ Men det kanske kommer nog i sinom tid.. ☺️ Vad vet jag? Det vet framtiden bättre än mig ☺️

Nu ska jag iaf sova och hoppas på en bättre dag imorgon! ♥️


Leave a Reply

