Din cykel bör börja imorgon..

Åh fan! Kan de va därför jag haft sån jävla värk i några dagar i just dom regionerna? 😉

Det förklarar ju en del 😂 Nä, men självklart har jag koll på den ☺️ Womanlog är förövrigt bästa appen för tjejer att hålla koll på sin cykel och mens och allt sånt tjofräs vi ska komma ihåg var månad. 😉

Idag har jag varit ett vandrande lik… Somnade vid 5.30 imorse. En viss person som snarkade så det skakade i väggarna. Personen hade somnat på rygg. Och fanns inte en chans och somna i detta oväsen. Men vid 5-5.15 vände han sig äntligen till sidan. Och då kunde jag somna. Jag var så trött och visste knappt vad jag hette vid den tiden. Och när klockan ringde imorse va de ingen höjdare! Jag ville sova några timmar till. Men icke då. Upp och försöka göra sig redo för en dag på vuxendagiset. Tyvärr uppenbarade sig en huvudvärk utan dess like så fick bli en dag hemma därifrån. Men imorn tar vi nya krafter och går dit och fortsätter virka på min mössa..Eller om jag tar upp allt och gör nåt annat. Får helt enkelt se 😉 Måste ju ha nåt och göra så får se vilket det blir ^^ 

Men vi var på Willys och köpte massa bra skit. Så hör jag en explosion inatt är de frysen som spyr upp allt vi tryckt ner i den. 😂 Den är full upp till kanten med mat i alla dess former. Vissa saker ligger kvar i kylen för vi inte fick ner mer. ^^ men gött och veta att det finns mat iaf ett litet tag framöver. 

Var även till hornbach en snabbis och köpte nät till buren. Så inte katterna får in tassarna i buren längre.. Berättar mer nästa gång  om varför vi inte litar på dom längre. 😕 Kan ge er hinten att vi kunde haft ett marsvin mindre om jag inte varit i samma rum just då. 😧

När vi har på hornbach så hittade jag två ugglor vi bara va tvungna och ha här hemma! 😍

Stora som f är dom och såå fina! 💜  btw, hade aldrig köpt dom om dom inte vore på rea 😉 70% rea så dom gick på 37.50. 119 kr före. ^^ rea är bra skit! 😍

 Sen hem, fixa nätet på buren, vilket var ett jäkla meck. Men nu behöver jag inte va lika orolig längre. ^^ ☺️ Dock var jag så slut att jag slocknade när D dammsög. 😉 Va gött med en powernap ^^

Kanske inte syns så bra, men har satt nät med små små fyrkantiga maskor så inte katterna får in tassarna och sånt skit. 

Nu däremot ska jag spela en runda Simpsons tapped out och sen sova 😋 

Ha det bäst så hörs vi snart igen! 

Tillägg ; ja jag var hemma från dagiset idag, men jag va tvungen och köpa mat..Därför åkte vi ut. Annars  hade jag gärna legat i sängen hela dagen. Men ibland måste man ut, i vilket skick man än är.. Var dessutom tvungen och lösa ut medicin. Just den sorten var slut hemma.. 😉 

Leave a Reply

